Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.

Aplikacja TCN

Dla wszystkich biur i pośrednikow oferujemy najbardziej przyjazny na rynku program do zarządzania ofertami i klientami. Program jest szybki, łatwy w użytkowaniu, wykonuje wiele czynności za pośrednika. 

.

Oferta cenowa*  150 zł / m-c   + 50 zł /m-c   za dodatkowe konto dla agenta

 

.*Podane ceny są cenami netto

.

Współpracujące z nami biura i pośrednicy otzymują program zintegrowany z zaawansowanym technologicznie systemem, który oprócz standardowych funkcji zawiera przełomowe, nigdzie indziej nie spotykane rozwiązania.

.

System wymiany ofert - umożliwia wyświetlanie na stronie internetowej pośrednika (biura) TCN ofert z całej sieci TCN, spełniających kryterium lokalizacyjne. Oferty te wyświetlają się jako własne, czyli z danymi kontaktowymi tego pośrednika (biura), na którego stronie są one zamieszczone. Dzięki powyższemu rozwiązaniu klienci odwiedzający stronę internetową pośrednika / biura mają możliwość przejrzenia większej ilości ofert, co zwiększa szansę na to, że któraś z nich trafi w gusta klienta i dojdzie do transakcji. W wypadku, gdy klientowi spodoba się oferta innego pośrednika / biura i dojdzie do transakcji, przejrzyste procedury podziału prowizji ułatwią rozliczenie. System ma również zastosowanie w niżej opisanym systemie skojarzeń.

.

System skojarzeń (rozbudowany MLS) – jest to narzędzie wspomagające pośredników w obsłudze klientów poszukujących. Po wprowadzeniu profilu takiego klienta i kryteriów poszukiwań (zajmuje to kilka minut!) system sam wyszuka oferty nie tylko dostępne na chwile bieżącą, ale będzie to robił codziennie, tak długo, dopóki klient sam nie zrezygnuje ze współpracy. W skojarzeniach biorą udział oferty własne, jaki innych biur i pośredników TCN (wszystkie są sygnowane własnymi danymi kontaktowymi). W ten sposób możemy więcej zaproponować naszym klientom i zwiększamy tym samym szansę na transakcję. Dzięki temu narzędziu pośrednik jest „zwolniony” z pamiętania o każdym kliencie, a system będzie pracował na to, aby klientowi stale wyszukiwać odpowiadające mu oferty. W ten sposób każdy kontakt z klientem poszukującym jest wykorzystywany, a to oczywiście przekłada się na ilość transakcji!

.

Mailing skojarzeń - jest to opcja dostępna w ramach korzystania z w/o systemu skojarzeń. Umożliwia ona w sposób zautomatyzowany (bez udziału pośrednika) wysyłanie maili klientom ze skojarzonymi ofertami, spełniającymi kryteria poszukiwań. W osobnym mailu pośrednik otrzymuje informacje o tym, któremu jego klientowi jakie oferty zostały wysłane. Teraz pozostaje tylko zadzwonić i umówić prezentację!.

.

Automatycznie generowane opisy - ta funkcja w sposób automatyczny, na podstawie wprowadzonych danych o nieruchomości, wygeneruje ustandaryzowany, pełny i poprawny opis oferty. Pośrednik zaoszczędza czas nie musząc wymyślać opisu, a klient będzie zadowolony, ponieważ w wypadku otrzymania kilku ofert z podobnym opisem, łatwiej będzie mu wyłowić interesujące go informacje z opisu.

.

Aplikacja dla smartfona - zintegrowana z wyżej opisanym programem - posiada następujące funkcje:

.

Wprowadzanie oferty - dzięki prostemu interfejsowi zajmuje to kilka minut. Pośrednik podczas przyjmowania nieruchomości, wprowadza ofertę na smartfonie. Następnie uzupełnia ją o zdjęcia, które może wykonać smartfonem, i wysyła. Zanim pożegna się z właścicielem nieruchomości, oferta już będzie na stronie internetowej! Pośrednik nie musi wracać do biura i tracić czasu na wprowadzanie oferty przed komputerem. Dzięki temu ma więcej czasu na przyjmowanie innych nieruchomości i prezentowanie ich klientom. Konkurencja zostaje w tyle, ponieważ oferty pośrednika TCN szybciej ukazują się w Internecie!

.

Dodawanie klienta poszukującego podczas pierwszego kontaktu z klientem w terenie, pośrednik w kilka minut, przy pomocy smartfona wprowadza profil klienta z kryteriami jego poszukiwań. Zanim uściśnie klientowi dłoń na pożegnanie, klient otrzyma maila z ofertami pośrednika oraz ofertami innych biur i pośredników TCN (wszystkie wysyłane jako własne oferty). W walce o klienta liczy się to, aby ubiec konkurencję i trafić z ofertą w gusta poszukującego. Większa ilość ofert i natychmiastowa możliwość ich przedstawienia klientowi zwiększa szanse na transakcję. I to wszystko w kilka minut!